Darmowa dostawa od 250,00 zł

Zapewnij sobie cashback w wysokości 450 PLN już teraz!

Czas trwania promocji cashback jest ograniczony! Skorzystaj z niej teraz!

W okresie promocyjnym od 14 kwietnia do 31 maja 2025 r. otrzymasz zwrot gotówki w wysokości 450 PLN po zakupie jednej z maszyn biorących udział w promocji (dowód zakupu należy przesłać do 14 czerwca 2025 r. za pośrednictwem MyFestool). Promocja trwa do wyczerpania zapasów.

Jak wziąć udział w promocji?

  1. Zakup narzędzie:Kup jedno z narzędzi biorących udział w promocji w okresie od 14 kwietnia do 31 maja 2025 roku. Upewnij się, że zachowasz dowód zakupu.

  2. Rejestracja narzędzia: Zaloguj się do platformy MyFestool, zarejestruj swoje narzędzie i prześlij dowód zakupu do 14 czerwca 2025 roku. Możesz to zrobić klikając tutaj, aby się zarejestrować.

  3. Zwrot gotówki: Po pomyślnym sprawdzeniu przesłanej faktury, otrzymasz zwrot gotówki w wysokości 450 PLN na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Możesz na bieżąco sprawdzać status przetwarzania w swoim koncie MyFestool.

Ukośnice

Znajdź odpowiednią ukośnicę KAPEX już teraz, aby uzyskać precyzyjne cięcia poprzeczne! Kup bezkonkurencyjną ukośnicę i skorzystaj z promocji cashback!

Szlifierki

Odkryj wydajne szlifierki mimośrodowe ETS EC i ETSC 2, które są idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Kup nową szlifierkę i skorzystaj ze zwrotu cashback już teraz!

Często zadawane pytania

Aby otrzymać zwrot gotówki, musisz kupić produkt objęty promocją (KAPEX, ETS EC/ETSC 2) w okresie promocyjnym od 14 kwietnia 2025 r. do 31 maja 2025 r. i przesłać dowód zakupu za pośrednictwem konta MyFestool, najpóźniej do 14 czerwca 2025 r. Szczegóły można znaleźć w warunkach uczestnictwa.

Masz możliwość zarejestrowania maszyny bezpośrednio w procesie rejestracji Cashback na koncie MyFestool.

Nie, niestety nie jest to możliwe. Musisz zarejestrować się na własnym koncie MyFestool.

Niestety, nie jest to możliwe. Konieczne jest zarejestrowanie każdego produktu osobno i przesłanie faktury osobno za każdym razem. Nie potrzebujesz jednak dwóch oddzielnych faktur dla produktów.

Oczywiście, będziemy Cię na bieżąco informować. Jeśli rejestracja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jak tylko Twoje dane zostaną sprawdzone, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, aby potwierdzić, że wszystko poszło dobrze, a Twój zwrot gotówki zostanie przelany na podane konto bankowe. Jeśli podczas sprawdzania danych zorientujemy się, że nadal brakuje nam informacji, oczywiście skontaktujemy się z Tobą.

Alternatywnie, możesz sprawdzić status w dowolnym momencie na swoim koncie MyFestool.

Niestety, uczestnictwo nie jest możliwe bez faktury.

Zalecamy sprawdzenie statusu na koncie MyFestool. Jeśli nic się tam nie wyświetla, wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com. Sprawdzimy, czy wszystko zadziałało z Twoją rejestracją.

W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com, podając numer procesu.

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 225 opinii
pixel