Zapewnij sobie cashback w wysokości 450 PLN już teraz!

Czas trwania promocji cashback jest ograniczony! Skorzystaj z niej teraz!
W okresie promocyjnym od 14 kwietnia do 31 maja 2025 r. otrzymasz zwrot gotówki w wysokości 450 PLN po zakupie jednej z maszyn biorących udział w promocji (dowód zakupu należy przesłać do 14 czerwca 2025 r. za pośrednictwem MyFestool). Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Jak wziąć udział w promocji?
-
Zakup narzędzie:Kup jedno z narzędzi biorących udział w promocji w okresie od 14 kwietnia do 31 maja 2025 roku. Upewnij się, że zachowasz dowód zakupu.
-
Rejestracja narzędzia: Zaloguj się do platformy MyFestool, zarejestruj swoje narzędzie i prześlij dowód zakupu do 14 czerwca 2025 roku. Możesz to zrobić klikając tutaj, aby się zarejestrować.
-
Zwrot gotówki: Po pomyślnym sprawdzeniu przesłanej faktury, otrzymasz zwrot gotówki w wysokości 450 PLN na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Możesz na bieżąco sprawdzać status przetwarzania w swoim koncie MyFestool.
Ukośnice
Znajdź odpowiednią ukośnicę KAPEX już teraz, aby uzyskać precyzyjne cięcia poprzeczne! Kup bezkonkurencyjną ukośnicę i skorzystaj z promocji cashback!
Szlifierki
Odkryj wydajne szlifierki mimośrodowe ETS EC i ETSC 2, które są idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. Kup nową szlifierkę i skorzystaj ze zwrotu cashback już teraz!
Często zadawane pytania
Aby otrzymać zwrot gotówki, musisz kupić produkt objęty promocją (KAPEX, ETS EC/ETSC 2) w okresie promocyjnym od 14 kwietnia 2025 r. do 31 maja 2025 r. i przesłać dowód zakupu za pośrednictwem konta MyFestool, najpóźniej do 14 czerwca 2025 r. Szczegóły można znaleźć w warunkach uczestnictwa.
Masz możliwość zarejestrowania maszyny bezpośrednio w procesie rejestracji Cashback na koncie MyFestool.
Nie, niestety nie jest to możliwe. Musisz zarejestrować się na własnym koncie MyFestool.
Niestety, nie jest to możliwe. Konieczne jest zarejestrowanie każdego produktu osobno i przesłanie faktury osobno za każdym razem. Nie potrzebujesz jednak dwóch oddzielnych faktur dla produktów.
Oczywiście, będziemy Cię na bieżąco informować. Jeśli rejestracja przebiegnie pomyślnie, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jak tylko Twoje dane zostaną sprawdzone, otrzymasz kolejną wiadomość e-mail, aby potwierdzić, że wszystko poszło dobrze, a Twój zwrot gotówki zostanie przelany na podane konto bankowe. Jeśli podczas sprawdzania danych zorientujemy się, że nadal brakuje nam informacji, oczywiście skontaktujemy się z Tobą.
Alternatywnie, możesz sprawdzić status w dowolnym momencie na swoim koncie MyFestool.
Niestety, uczestnictwo nie jest możliwe bez faktury.
Zalecamy sprawdzenie statusu na koncie MyFestool. Jeśli nic się tam nie wyświetla, wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com. Sprawdzimy, czy wszystko zadziałało z Twoją rejestracją.
W takim przypadku wyślij wiadomość e-mail na adres customerservice-pl@festool.com, podając numer procesu.